Laser-skære arbejde

Hejsa

Jeg har brug for en skabelon til at spraymale et logo på feks trækassen....... Evt et stykke jerne man kunne varme op og brænde logoet med...... Hvor finder man ender kan lave det??

Mvh

Thomas

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sådan en skabelon laver du selv af et stykke tyndt krydsfiner, det er muligt at du kan få en blikkenslager til at lave den, men regn med at det vil koste en hel del.
Den type der bruges til at brænde, er en helt anden sag. Der støbes matrisen i bronce eller messing og monteres på en form for opvarmning ad elektrisk vej. Heller ikke en billig løsning.
Krydsfiner eller plexiglas kunne måske bruges.

Du har ikke fortalt hvor stort denne skabelon skal være og hvilket motiv, lidt mere detaljer ville måske være godt, for at fremme forståelsen af det du gerne vil.

Et foto måske?

Held & lykke med det.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Jeg kan starte med at sige, det skal laserskæres med skrifttypen bradley hand itc. Vil gerne have 2-3 forskellige størrelser 4 cm langt op en større på ca 10 cm til at spraymale hen over........ Hvis jeg havde en og tage billede af ville jeg sikkert også vide hvor jeg skulle købe den næste........ Så derfor, søger jeg en med en laserskærre som kan lave en skabelon hvor den bruger MS Works skrifttypen.

Mvh

Thomas

Fik lige den tanke om at du kunne spørge på CNC siden, måske der er lidt hjælp at hente der'

Det er da værd at prøve, det mindste du kan få ud af det er et nej tak, men som "sagt" hvorfor ikke prøve der.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis