Ny induktions kogeplade, hvilken ?

Hej

Vi står at skal have ny induktions kogeplade, da den gamle er flækket. Men jeg syntes godt nok det er svært;
Hvis man bare sammenligner effekt de kan afsætte, er de dyre ikke bedre end de billigt. Nogle har booster, timer og andet ekstra.
Jeg så en med 6'sence som selv kunne skrue op og ned, for at holde noget kogende, smart.

Men hvad ville i vælge efter ? , evt. hvilket mærke ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror det er meget religion  - men selv vil jeg foreslå Voss.

Har selv sådan en - planforsænket i en granitbordplade - nu 10 år gammel og still going strong - så god som ny og stadigt moderne.

Har intet fejlet - bortset fra en overspændingsskade på grund af tordenvejr - men det kan kogepladerne jo ikke gøre for.

Min er med booster på 2 af pladerne, timer og børnelås. Timeren bruger vi aldrig - men boosteren er god ( et must have )


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Belært af bitter erfaring, så skal du betinge dig, at den er LYDLØS, og at du kan sende den ret tilbage i butikken, hvis den larmer.

Hvis din bordplade ikke kan tåle en varm gryde direkte på, så skal du overveje, om det er klogt at lave en planforsænket løsning som den meget flotte EISOE har. Bliver en varm gryde skubbet ud på bordet vil den, men planforsænkning, komme i direkte kontakt med bordpladen, mens du med en kogeplade der er lidt højere end bordet stadig vil have lidt luft imellem. Det vil redde din bordplade.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Alle folk har anbefalet mig en 80cm, og ender med at vælge en af disse nok:

Bosch PIL845T14E Induktionskogeplade
http://www.lavpriskoekken.dk/shop/bosch-pil845t14e-induktionskogeplade-20392p.html
Pris: ~5500 kr

Og hvis pengene er lidt større, så denne:

Siemens EH875MC21E Induktionskogeplade
http://www.lavpriskoekken.dk/shop/siemens-eh875mc21e-induktionskogeplade-31422p.html
Pris: ~7000 kr

 www.kameravalg.dk - Seneste nyheder og hjælp til næste køb

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis