Leatherman funktionsudvidelse

Hej.
Sad i aftes og stenede lidt youtube og traf på denne fine løsning til "lommeværkstedet"
De originale bits er flade og langt fra alle er i sortimentet, så fandt lige en af de billige i kassen og filede den til så den passer i bitholderen i værktøjet.
Et voila - meget mere kan lade sig gøre i en snæver vending, hvis der altså er bits nok lommen .
Og den nye bitholder er der lige plads til i siden på hylsteret til værktøjet.
(Hvis I nu siger, at det har I  da set og gjort for længst, ja så er det bare mig, der er bagud.)

mvh

varmetossen

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tjah jeg her i mange år haft en sådan efterligning hvor der er bits holder og ganske almindelige bitz til ud over tangen saksen kniven saven filen dåseåbneren og den der til at stikke sig på, Sylen der i en snæver vendning kan bruges som bor.
tjaahh.

en god løsning.hvis man lige mangler speciel bitz som ikke findes
af de "flade" bitze. men hvad bliver det næste.
til leatherman tools.!
Hej.
Til Vile: Ja - jo - har ikke set det før, da jeg ikke godt tåler Leslie Nielsen i større doser, men tror bestemt jeg foretrækker min forhåndenværende

Og til hans2: Der arbejdes

mvh

varmetossen

Hvis man tåler det germanske, er der her en diskussion omkring Multitools:

http://forum.zerspanungsbude.net/viewtopic.php?f=9&t=5560

Hej.
Jo, jeg er så gammel, så det tåler jeg godt. Mange af os har et "freak" - område.
Jeg har altid et tool på mig, det være sig til bryllupper eller begravelser, og "They might come in handy".
Jeg har et Buck, Gerber classic og Leatherman Wave.
Den første var Buck, der ikke helt udfyldte rollen, så kom Gerber, der er et meget robust stykke værktøj, men ikke så alsidigt som Leatherman. Jo, hvis man kommer op i de store udgaver, men så skal man også have kr 1000,- + på bordet.

mvh

varmetossen

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis