Udvidelse af badeværelse

Hej LDS
Jeg har købt en ejerlejlighed, men vil af flere årsager gerne udvide badeværelset. Måden dette skal gøres på er ved at lave en brusekabine af betonrør/ringe som, rent overordnet, bliver placeret i stuen op mod væggen til badeværelset og så bliver der lavet en åbning ind. Jeg er helt klar over at så simpelt er det ikke, men det er ikke det byggetekniske jeg søger råd for, men det juridiske: Ud over en evt tilladelse fra ejerforeningen, skal jeg så søge om tilladelse til at udvide mit badeværelse, og i så fald, hvor så?
Mvh Simon
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hmmmmm ! Har du tænkt over hvor tunge sådan nogle beton rør i den størelse vil være, bare det at få dem ind i lejligheden vil kræve en kran.
Vi har netop udvidet et badeværelse i vores villa og der skulle vi ikke søge tilladelse hos myndighederne. Så jeg har svært ved at se at du skulle bare fordi det er en ejerlejlighed. Så hos ejerforeningen er sandsynligvis nok.

Ifølge Teknisk Forvaltning i Favrskov Kommune, så skal man kun melde det hvis man ændrer antallet af badeværelser.. ikke omfanget af dem.

Mvh.
Michael Lind Mortensen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis