Hvordan bryder jeg ind i min bil?

Hej med jer

Jeg har fået smækket mine nøgler inde i bilen, og har ikke en reserve. En låsesmed er halvdyr, og de steder der laver nøgler åbner først mandag.

Der var indbrudsforsøg i bilen for 14 dage siden hvor låsen og håndtaget i føresiden blev skævt og virker ikke længere, så den er tilsyneladende ikke bare lige at komme ind i (det lykkedes dem ikke) - men på den anden side er låsen i den side formentlig allerede ødelagt.

Nogen ideer til hvordan jeg bryder ind i min bil, uden at smadre en rude?

Det er en Hyundai Getz fra 2003
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med en Dåseåbner, den er jo billigere end låsesmeden
Tag en madsen-kile ( dem du bruger til at kile skillevægge op med). Pres den ind i øverste h,øjre hjørne af fordøren, mellem gummilisterne. Døren vrider sig nok til, at du kan få en stang ind. Den skal kunne nå over til den anden side, hvor du kan aktivere låsen.

Jeg var så heldig at min nøgle lå på føre sædet og sol taget var lidt åben så vi kunne få et stykke stoltråd ind og hale nøglen op. De polakker kunne ikke åbne døren ved at lirke tråd ind i døren. Jeg har lært af skade og lavet en extra nøgle der er sat fast i for vangen med en strips og kun jeg ved hvor nøglen er. Min bil er en passat fra 1991 så der er nok ingen der stjæler den
En biltyv kan klare det på ingen tid
Jeg har prøvet det samme, bare mens motoren kørte.... Jeg trak ud i døren og brugte en tynd bambus pind til at skubbe til elrudeknappen.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis