Gulv varme projekt - Tage flere rum ? (Rækkefølge)

Hejsa

Står med vores nye hus, og skal som en af de første ting have lavet nyt køkken. Der sidder desværre en radiator derude som stjæler ret meget skabs plads, hvilket jeg gerne vil ændre på.



Den røde firkant ude i køkkenet er vores radiator. Der er allerede gulvvarme i i den ene stuen samt det store badeværelse, der er markeret med røde streger - Der ligger klinker både på badeværelset, samt den del af stuen (Spise stuen)

Når jeg skal igang med køkkenet, regner jeg med også at tage vores bryggers med, virker det ikke meget naturligt ? ... Vil helst undgå at hele huset bliver ret op på en gang, men ville i med fordel smide gulvvarme i andre rum, når man skal igang med sine indkøb, så købe ind til dem allerede nu var min tanke.

Forventer at lave alt selv, og så bare få prof hjælp til at koble tingene ordenligt sammen. Er igang med at læse tråde herinde, men lyder til at man selv kan gøre det for ~400 kr pr/m2, dog skal jeg have undersøgt det nærmere.

Nogle der har lavet lign projekter og fortrudt de ikke har taget noget ekstra når i var igang ? - Andre input er selvfølgelig også velkomne, er godt igang med at suge info til mig i de eksisterende tråde herinde.

På forhånd mange tak.
Mvh Henrik K

 www.kameravalg.dk - Seneste nyheder og hjælp til næste køb

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det beton med nedstøbte slanger, eller er trægulv med strøer og varmefordelingsplader?
Tænker du på det stue areal hvor der ligger gulv varme nu ? - Det ser sådan her ud:



Hvor man kan se ind til den store stue, samt køkkenet i den ene side hvor der skal åbnes lidt op. Går bestemt ud fra det er nedstøbte slanger der ligger i "spise" stuen hvor der pt er klinker - Forventer der skal trægulv på her i sammenhæng med stuen.

 www.kameravalg.dk - Seneste nyheder og hjælp til næste køb

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis