Knauf Isolering

Der er flere tråde angående Knauf isolering herinde. Men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg kan købe det, bauhaus fører det ikke mere, selv om det står på knaufs hjemmeside.

Er der nogle af de vise folk, der ved hvor man kan få det?


Man skal ikke være for stor til at spørge om hjælp... eller spise kage :
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
XL-byg http://www.xl-byg.dk/produkter/trae-og-byggematerialer/isolering/
Eller de fleste af netbyggemarkederne.
Google efter Knauf isolering
Jenshøj

Jeg skulle måske ha været lidt mere klar. Jeg forsøger at finde batts. Jeg har googlet alt på knauf. Kun Xl-byg har lidt. Alle der skriver de har Batts på nettet, har det ikke når man undersøger lidt nærmere.

Man skal ikke være for stor til at spørge om hjælp... eller spise kage :
Ja XL har ofte Knauf på tilbud.

Jeg synes kun Knauf er velegnet, hvor det bare skal lægges ud, og ikke bære sig selv.
Jeg brugte det til at efterisolere oppe på loftet, det er nemt at arbejde med, og klør ikke.

Men skal du isolere lodrette flader, eller "over hovedet" så vælg noget andet, her er min faorit Rocwool flexi A.
Je_ns

Tak for dit svar. Jeg havde ellers fået indtryk af at Knauf var et godt produkt til billige penge? Jeg har fået et udemærket tilbud på rockwool flexi batts 25 kr kvm for 95x560x965. Men ville jo gerne spare mest muligt

Man skal ikke være for stor til at spørge om hjælp... eller spise kage :
Har selv isoleret både etageadskillelse (dvs det bærer sig selv imens man isolerer) med 2 x 95 mm Knauf Ecobatt og har isoleret skrå lofter og vægge med 45 mm.

Min erfaring med Knauff Ecobatt er at den er fremragende, kradser mindre end Rockwool og så er prisen jo absolut god. 45 mm er normalt noget dingelværk, men Knauff'en hænger meget bedre sammen end alm. Rockwool. I tillæg er den meget mere formstabil og lettere at tildanne end Rockwool. Og så er den uden formaldehyd...

Jeg har købt mit på nettet. Fik vist nok den 45 mm til 11 kr./m2 inkl. levering og tror jeg gav 13 kr./m2 for 95 mm.

EDIT: Mine priser var uden moms nu jeg regner efter, så læg lige 25% til
Annonce
Jeg er også godt tilfreds med det Knauf jeg købte, det kostede knap 20 kr. pr m2 i 95mm.

Men jeg synes ikke det er god til at "bære" sig selv.
Men er der ikke ret langt mellem, hvor det skal hænge går det måske?
Her Synes jeg Rovwool flexi a er helt overlegen.
Hvad skal du isolere?
Pilehave

Det var også de erfaringer jeg havde læst mig frem til. Hvor har du købt, er det noget private kan købe?

Je_ns . jeg er igang med at renovere hele 1.salen. der er kun tag, ydervæg og loft tilbage (loft skal ikke isoleres yderliger)

Man skal ikke være for stor til at spørge om hjælp... eller spise kage :
Jeg købte de 45 mm hos Bygma ved at skrive til dem og bede om et tilbud, men det var sammen med en del lydgips, så samlet set blev der givet lidt rabat ift. prisen på bygmaonline.dk.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis