Gravearbejde ifbm. ny indkørsel

Hej,

Jeg har omkring 70 m2 som skal laves til indkørsel, har i dag fjernet en del gl. belægningssten, men nu mangler det "hård" arbejde.

Vi skal havde fjernet omkring 18-20 tons jord, så vi kan lave en god bund til de herregårdssten der nu skal lægges.

Laver selv lægningen af stenene, men spørgsmålet er om jeg ikke skal betale mig fra fjernelsen af jordet?

Hvad betaler sig i den sidste ende kontra hvad ens ryg kan holde til med trillebør og skovl :-)

Kender I nogle gode priser på dette arbejde i Østjylland området? 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er bare igang med skovlen..

Ej, spøg til side.

Da jeg lavede indkørsel for 6-7 år siden tænkte jeg ved mig selv "100 m2 det er da ingenting.."

Men hvis man regner på det er det ca. 30 m3 jord jeg skulle flytte.. Min indkørsel bestod på dette tidspunkt af gamle murbrokker, jord, grus og græs...

Men på det tidspunkt hvor jeg var mest smadret havde jeg selvfølgelig sagt til folk at det kunne jeg da sagtens selv lige grave i hånden. Jeg var smadret i ryggen, havde ondt i armene, ondt i hænderne og jeg havde ondt overalt.

For at ikke tabe ansigt gravede jeg det hele i hånden. 

Hvis det var mig der skulle gøre det, tror jeg at jeg ville hyre et gravefirma eller lignende til det. 70 m2 er jo ikke ret meget for en erfaren maskinfører..

FÅ EN MASKINE TIL AT GØRE DET

Eller lej en maskine og gør det selv, det er også sjovt

Mvh Mærsk

Nej netop, så hellere bruge krudt på at lægge den nye bund og herregårdssten :-)

Synes det er sejt du har gjort det med håndkraft, men så også med trælse følger efterfølgende. ..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis