Terassen skrider

Hej .. her kommer min første tråd

Jeg renoverede for 2 år siden vores gamle terasse, jeg lagde nye herregårdsblokke som kant rundt og lagde herregårdssten som fliser, rundt i kanten på indersiden af blokkene satte jeg pæle til stakittet og det blev rigtigt godt... men

nu 2 år efter er siderne (blokkene) skredet og begynder nu at hælde udaf. Hvad gør jeg nu ..

Jeg har snakket med en der nu bagefter vejleder mig at jeg skulle have støbt en mur med fundablokke inden jeg lagde blokke udenpå .. 

Er der noglge gode ideer til hvordan det kan redes eller er det den tunge vej og pille DET HELE ned igen 

Jeg tænker selv at man måske kan pille et par rækker fliser op hele vejen rundt og grave en rende og så forsøge at presse muren tilbage igen, men jeg skal have lavet et eller andet så jorden ikke presser muren ud igen. 

Hjææælp 

MVH den uheldige gør det selv mand
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja der er nok ikke andet at gøre, end at starte forfra. især hvis det er jord du har brugt til opbygningen. Jord er et organisk matriale som hele tiden er i bevægelse, hvorimod grus er uorganisk og altså et dødt matriale. Hvis din teresse har lodrette sider skal du mure en mur af fundablokke !
En anden ting som er lige så vigtigt, vandet skal kunne komme væk under din teresse.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis