Windows 8, GRRRRRRR.

Så sur er jeg nu heller ikke.

Men der skulle tilfældigt ikke være en tilstede, der ved om det er muligt at "kværke" det nye APP lag som Microsoft har været så rundhåndet og sprede over sit nye oldgamle mesterværk. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kig her:
http://reviews.cnet.co.uk/software-and-web-apps/how-to-make-windows-8-look-like-windows-7-50009546/
Ja Windows 8 er lidt irriterende, med det lag af aps, men ellers køre det rigtig god hos mig, og det er lynhurtigt til at starte op.

Når jeg får denne skærm frem.

Trykker jeg på skrivebord, nederste ikon til venstre, så kommer denne skærm frem, som minder mere om det gamle win7

Takker mange gange Kim. Den konvertering der er beskrevet i dit link vil jeg fluks give mig i gang med, når det en dag ikke er udevejler.

Tjaa, Jens. Her er det sgi ikke til andet end besvær. Fandt også hurtigt ud af at komme til det der ligner den gamle skærm men det ikke helt det gamle skrivebord.  Hvis bjeg havde købt en af de lidt mere moderne mobiltelefoner med toutchskærm vil jeg også formode det virker nogenlunde, men på en computer der er født med et tastetur og NUL toutchskærm er det fuldstændig latterligt. Det er typisk Microsoft at .............

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Lige en opdatering.

Har installeret de to første gratis-programmer der henvises til i linket som, Kim gav. Det virker kanon godt da jeg nu SKAL bede om og komme i APP afdelingen, hvilket overhovedet ikke er et problem at undgå.

Takker igen mange gange Kim. 

Mvh. Leif.

Onliner:
Hej du kan da bare klikke dem væk og kun lad dem du vil bruge blive tilbage højre klik på dem du ikke vil bruge og tryk fjern
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis