HJÆLP !!! internetdeling HJÆLP!!!

hej jeg har en mobil tlf en LG med internet. kan man ikke få internetdeling fra min Lg tlf og over til min ipad ?? jeg kan godt se min Lg tlf på min ipad men der er en hængelås ud for den?? jeg vil blive mega glad hvis nogen kan hjælpe mig hvordan man får internetdeling fra min tlf og til min ipad.

 
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hængelåsen betyder bare at telefonens internet er beskyttet med en kode.

www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
Nu kender jeg ikke noget til LG telefoner, men på iPhone kan man indtaste koden der hvor man aktiverer internet delingen.

www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
Skrevet af Søren - Elux.dk på 29 apr 2013 19:35
Nu kender jeg ikke noget til LG telefoner, men på iPhone kan man indtaste koden der hvor man aktiverer internet delingen.

Samme på Android... Så skulle da værre underligt hvis det ikke også var sådan på din. 
Jeg kan godt intaste en kode, men hvor får jeg koden fra. Har prøvet at skrive en tilfældig kode men der sker ikke noget. Man kan bare se at ipad prøver at få forbindelse, der sker bar ikke mere... 😞😒

 
Annonce
Skrevet af epoke på 29 apr 2013 22:17
Jeg kan godt intaste en kode, men hvor får jeg koden fra. Har prøvet at skrive en tilfældig kode men der sker ikke noget. Man kan bare se at ipad prøver at få forbindelse, der sker bar ikke mere... 😞😒

På din telefon går du ind i "indstillinger", og så ind i "bærbart hotspot"... Så står der "Konfigurer wifi hotspot" Der laver du så en ny kode eller laver det om til et åbent netværk... Sådan er det ihvertfald på Android... 

Men ellers plejer standart koden bare at være: 1234567890 
Når jeg så skriver koden 1234567890 så skriver den bare den ikke kan oprette forbindelse til nettet selv om på min Tlf er jeg på bærbart hotspot og Tlf ligger lige ved siden af.... Hmmm hjælp

 
Skrevet af epoke på 30 apr 2013 15:35
Når jeg så skriver koden 1234567890 så skriver den bare den ikke kan oprette forbindelse til nettet selv om på min Tlf er jeg på bærbart hotspot og Tlf ligger lige ved siden af.... Hmmm hjælp

Var også kun måske, at det var den kode... 

Men du skal gå ind på din telefon, ligesom jeg skrev før og lave koden om... Men hvilket operativsystem kører der på din telefon?  
Anders det ved jeg ikke lige hvad for en opreativsystem jeg har på min Tlf , ved ikke lige hvor man ser det hende.? 😞

 
Skrevet af epoke på 30 apr 2013 19:52
Anders det ved jeg ikke lige hvad for en opreativsystem jeg har på min Tlf , ved ikke lige hvor man ser det hende.? 😞

Hvilken model er det så? 
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis