HJÆLP !!! internetdeling HJÆLP!!!

hej jeg har en mobil tlf en LG med internet. kan man ikke få internetdeling fra min Lg tlf og over til min ipad ?? jeg kan godt se min Lg tlf på min ipad men der er en hængelås ud for den?? jeg vil blive mega glad hvis nogen kan hjælpe mig hvordan man får internetdeling fra min tlf og til min ipad.

 
hej jeg har en mobil tlf en LG med internet. kan... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
det er en LG-E510

 
Det er en android telefon, og der burde være internetdeling på, hvis ikke LG har disablet det, du skal dog huske at bruger du internetdeling, kan du kun komme på internettet via mobilt netværk. medmindre det er internetdeling via BT eller USB.


OG mens jeg skriver kommer jeg i tanke om at Hvorfor i alverden skulle du bruge internet fra din telefons wifi forbindelse når ipad selv har wifi.. sorry
det er fordi jeg har net på min mobil, men ikke net på min ipad. derfor vil jeg gerne kunne lave internetdeling fra min mobil og over på min ipad, sådan at der kommer net på min ipad.

 
Skrevet af epoke på 01 maj 2013 19:04
det er fordi jeg har net på min mobil, men ikke net på min ipad. derfor vil jeg gerne kunne lave internetdeling fra min mobil og over på min ipad, sådan at der kommer net på min ipad.

Gå hen til din nærmeste expert, og få dem til at hjælpe dig med at gøre det. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis