Klink lærk hegn?

Følg tråden
dinovo
dinovo
Postnr: 2300
dinovo dinovo
Jeg er blevet lidt lun på sådan en fætter her: http://jmkiil.dk/klinkehegn-laerk-c...p-121.html

Jeg har overvejet flere løsninger heriblandt en mur - men den er jeg kommet frem til trodsalt er for dyr (skal have den i minimum 180cm højde) og jeg skal, optimalt set, have 42 meter totalt.

Men ang ovenstående klinkhegn, hvad er så jeres mening om en sådan løsning? Er prisen fair ifht hvad man får eller kan man lave en lign løsning billigere selv, hvis man selv indkøber matrialer (så kan jeg vel blot ikke få det de kalder en combi stolpe)?

På forhpnd tak for svar :-)

/Dinovo
Jmkiil
Jmkiil
Postnr: 6435
Jmkiil Jmkiil
Hej dinovo

Jeg kan se at du omtaler det populære klink hegn, samt du henviser til det firma som jeg arbejder i :-)

Der findes forskellige løsninger med klink hegn. Man kan også vælge løsningen med almindelige træ stolper.

Du er altid velkommen til at kontakte mig - jeg vil gerne svare på dine spørgsmål og hjælpe dig videre i dit projekt, også selv om du ikke køber dine materialer hos os.

Blot gå ind på www.jmkiil.dk hvor du kan se vores direkte telefon nummer, som er 71990680

Fortsat god aften
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Klink
    Lav-Hus
  2. FT-Systemhegn - Bull-Klink
    Belægning, udsmykning og blomster
  3. Hegn med klinkbeklædning
    Lav-Have
  4. Hegn/plankeværk
    Lav-Have