Badeshampoo til den 4 hjulede ??

Hvad er bedst og billigst, af sæbe til at håndvaske bil, fælge osv. syntes de produkter der er på tankstationer mfl. koster en krig, samt holder ikke hvad de lover med hensyn til det med at fjerne skidt (specielt fra alufælge)
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ting fra tankstationer er bare dyre pr. definition, jeg undres hvorfor de ikke bare har bilka priser, jeg vil da meget hellere hente min olie på tanken end i bilka. Hvad med en almindelig alaska shampoo fra eks. harald skrald. Hvis de stadig har fælgrens så prøv den også. Men der er vist et eller andet med fælgrens og de unge menneskers misbrug, så om de fører det mere ved jeg ikk. Måsle du skal bruge lidt penge på apparatet der påfører shampooen.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Opvaskesæbe i "badevandet" er eminent til og fjerne snasket på dine frælge.  Og heller ikke helt ringe at vaske resten af dytten i.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
du kan jo også bare ta i den lokale bil tilbehørs forretning feks autobremsen, eller mekonomen. Af børster kan jeg anbefale at ofre lidt og få en god en feks vikan, (de røde og grønne)
uldal > Ikke forstået?
Når du er færdig med vasken og vil aftørre, kan du smide et par spande vand med afspændingsmiddel i, over vognen. Den er helt tør på et øjeblik

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis