Hej Alle
Sidste år monterede jeg en varmvandsbeholder i båden. Det
virkede fint, men jeg synes, at den taber varmen lidt for hurtigt. Den har
facon som en cylinder og er monteret lodret.
Toppen af beholderen bliver
meget varm, så det nok gennem toppen, at den taber varmen. Jeg påtænker derfor at isolere toppen af beholderen.
Er der nogen, der har forslag til, hvordan man kan isolere
toppen? (Og med hvad, og hvor kan det evt. købes).
Hilsen
Bent