Startproblem for mc

Hej
Min GS500F vil ikke starte.
Tanken var næsten fuld, inden den blev sat til side for vinteren.
Motorcyklen er "rystet" godt og grundigt, så benzin blandingen ikke var skilt,inden jeg forsøgte at starte den.
Benzin hanen har været stillet i alle 3 positioner
Der er gnist på begge tændrør.
Starteren kører rundt.
Jeg har forsøgt med fuld choker og halv choker.
Den lugter kun lidt af benzin, så den er ikke druknet.
Den giver ikke livstegn fra sig, sådan at man tror nu starter den næste gang, jeg trykker på starteren.

Hvad pokker kan være galt?

------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

Hej Min GS500F vil ikke starte. Tanken var... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Beretning vedrørende karburatorsprit: For mange år siden havde jeg en Passat dengang det var en ganske simpel bil, og meget følsom i karburatoren i overgangsperioderne. Nå, lige uden for byen havde jeg taget en blaffer op, ung pige, uskyldig, måske, men 3 km. længere fremme holdt Passaten op med at fungere. Kørte ind til siden, lagde armene overkors, vendte mig mod hende og sagde: Så, nu skal vi lige have lidt tid til at gå på en god måde. Hun så lettere skræmt ud, men fattede mod da jeg så måtte sige: ja til isen i karburatoren er smeltet. Ved ikke om hun forstod det, men hun så lettet ud
Og kørte med videre.

mvh

 varmetossen

Ellers plejer "dieselstart" ellers "startgas" som det hedder nogle steder at kunne hjælpe den lidt på vej hvis den har stået længe. Har en ATV som lider af det samme. Min Intruder starter som regel altid efter at ha stået hele vinteren med benzin på uden at det kræver særlig insats.


Intrudere starter altid .... Også under vand

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis