Låsekiler til Gennemgående sejlpinde

Hvor finder man sådanne? Låsekiler til gennemgående sejlpinde.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det bedste sted er nok der hvor du har købt sejlene !
håndværker hvad nu hvis manden ikke ved hvor sejlene stammer fra hvad skal han så bruge dit absolut intet sigende svar til. Tror da pokker at du har mange indlæg med sådanne svar. tænk på spørgeren som sidder håbefuld og afventer et svar på sit spørgsmål og hvad får man så absolut intet....   

Med venlig hilsen Per.
Hej Per
Tak 
Det er lige præcist det, der der problemet. Båden er importeret fra Sverige af den forrige ejer og storsejlet er af ældre dato, men absolut brugbart et par år endnu og uden oplysninger om sejlmageren.
Skrevet af per chriestensen på 18 apr 2013 20:51
håndværker hvad nu hvis manden ikke ved hvor sejlene stammer fra hvad skal han så bruge dit absolut intet sigende svar til. Tror da pokker at du har mange indlæg med sådanne svar. tænk på spørgeren som sidder håbefuld og afventer et svar på sit spørgsmål og hvad får man så absolut intet....   

Se hvis du havde det helt rigtige svar til spørgeren, kunne dine udgydelser over mine svar være interessante, men at du kun bruger mit indlæg til at brokke dig er ret uinteressant
Skrevet af klemvester på 18 apr 2013 20:58
Hej Per
Tak 
Det er lige præcist det, der der problemet. Båden er importeret fra Sverige af den forrige ejer og storsejlet er af ældre dato, men absolut brugbart et par år endnu og uden oplysninger om sejlmageren.
Siden du er så sød at hoppe på Pers udgydelser, kan du nu selv finde  dine låse.

Annonce
Er der slet ikke noget navn på sejlet?? Eller logo. De plejer ellers nok at sætte gratis reklame på sejl.

Men prøv at tage den med til den nærmeste sejlmager.. Måske er du heldig, enten de kan skaffe den, eller ved hvem der bruger dem.

Tænkte om den er i watski's katalog - watski er jo svensk. watski.dk

Hvad fejler de du har, siden du skal have nye?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej grandoldman

Nej, der er ikke navn på, men et logo, der ligner en kanon med en kugle på vej ud af løbet.
Jeg har haft fat i Jan fra Fyns Sejlservice. Han ku ikke hjælpe mig. Og har ikke kunnet finde noget i watski eller andre lignende kataloger.

Evald
ps. men tak for et konstruktivt svar
Prøv at søge på google

Sejl logo
eller på svensk segel logo og engelsk må være sail logo

ellers kan det være trademark.

Nielpryde har en ring med en kugle i??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Fandt du dine låsekiler??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej Grandoldman

Nej, desværre - har mailet med flere sejlmagere, der tidligere har haft dem, men de siger de for længst er gået ud af produktion. Jeg må finde en hjemmesløkdsløsning, men tak.

Evald
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis