Låsekiler til Gennemgående sejlpinde klemvester 4 9230 18-04-2013 18:03 Hvor finder man sådanne? Låsekiler til gennemgående sejlpinde. 11 svar 1 2 › » Følg tråden Annonce Annonce Annonce
per chriestensen 42 2300 18-04-2013 20:51 håndværker hvad nu hvis manden ikke ved hvor sejlene stammer fra hvad skal han så bruge dit absolut intet sigende svar til. Tror da pokker at du har mange indlæg med sådanne svar. tænk på spørgeren som sidder håbefuld og afventer et svar på sit spørgsmål og hvad får man så absolut intet.... Med venlig hilsen Per.
klemvester Trådstarter 4 9230 18-04-2013 20:58 Hej Per Tak Det er lige præcist det, der der problemet. Båden er importeret fra Sverige af den forrige ejer og storsejlet er af ældre dato, men absolut brugbart et par år endnu og uden oplysninger om sejlmageren.
Håndværkeren 20251 19-04-2013 00:47 Skrevet af per chriestensen på 18 apr 2013 20:51 håndværker hvad nu hvis manden ikke ved hvor sejlene stammer fra hvad skal han så bruge dit absolut intet sigende svar til. Tror da pokker at du har mange indlæg med sådanne svar. tænk på spørgeren som sidder håbefuld og afventer et svar på sit spørgsmål og hvad får man så absolut intet.... Se hvis du havde det helt rigtige svar til spørgeren, kunne dine udgydelser over mine svar være interessante, men at du kun bruger mit indlæg til at brokke dig er ret uinteressant
Håndværkeren 20251 19-04-2013 00:49 Skrevet af klemvester på 18 apr 2013 20:58 Hej Per Tak Det er lige præcist det, der der problemet. Båden er importeret fra Sverige af den forrige ejer og storsejlet er af ældre dato, men absolut brugbart et par år endnu og uden oplysninger om sejlmageren. Siden du er så sød at hoppe på Pers udgydelser, kan du nu selv finde dine låse. Annonce
grandoldman 5248 5700 19-04-2013 08:45 Er der slet ikke noget navn på sejlet?? Eller logo. De plejer ellers nok at sætte gratis reklame på sejl. Men prøv at tage den med til den nærmeste sejlmager.. Måske er du heldig, enten de kan skaffe den, eller ved hvem der bruger dem. Tænkte om den er i watski's katalog - watski er jo svensk. watski.dk Hvad fejler de du har, siden du skal have nye? Gå efter bolden - ikke manden.Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012 Svendborg
klemvester Trådstarter 4 9230 19-04-2013 08:55 Hej grandoldman Nej, der er ikke navn på, men et logo, der ligner en kanon med en kugle på vej ud af løbet. Jeg har haft fat i Jan fra Fyns Sejlservice. Han ku ikke hjælpe mig. Og har ikke kunnet finde noget i watski eller andre lignende kataloger. Evald ps. men tak for et konstruktivt svar
grandoldman 5248 5700 19-04-2013 17:14 Prøv at søge på google Sejl logo eller på svensk segel logo og engelsk må være sail logo ellers kan det være trademark. Nielpryde har en ring med en kugle i?? Gå efter bolden - ikke manden.Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012 Svendborg
grandoldman 5248 5700 02-05-2013 19:09 Fandt du dine låsekiler?? Gå efter bolden - ikke manden.Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012 Svendborg
klemvester Trådstarter 4 9230 02-05-2013 20:58 Hej Grandoldman Nej, desværre - har mailet med flere sejlmagere, der tidligere har haft dem, men de siger de for længst er gået ud af produktion. Jeg må finde en hjemmesløkdsløsning, men tak. Evald