Bagbro på peugeot

Ved ikke om min bagbro er røget på min bil. Hvordan kan man vide det, hvis ens bagbro er færdig
Ved ikke om min bagbro er røget på min bil.... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Nu undlader du jo modelbetegnelsen på "Pegøjen" så det bliver lidt et gætteri. På bagtøjer med torrisionsfjeder er armen der holder hjulet lejret i nogle nålelejer. Disse plejer at ruste op efter ikke så forfærdentelig mange år på de danske saltbestrøgede  veje. Du kan få byttet nålelejerne ud med bøsninger men det kræver at bagbroen afmonteres og sendes til Thy for reparation. Det er en uorginal løsning, der dog er godkendt af trafikstyrelsen, og vist nok er en hel del billigere end en ny bagbro.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Kan se jeg glemte og skrive model. Det er en peugeot partner, de er kendte for at bagbroen går på dem. Nu har jeg så bestilt en ny/brugt. Har haft den til tjek hos mekaniker, han sagde det var bagbro, men ville alligevel spørge herinde også. Man ved jo aldrig med de mekaiker, de har det jo med at male fanden på væggen, når der skal laves noget :-)
... Kun dem i kbh

nu du skal have ny en ny bagbro så sørg for der også bliver monteret smørre nipler i geugeot er nogle fjolser der ikke har monteret nogle fra start
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også