Bagbro på peugeot Julian B 15 4700 17-04-2013 18:51 Ved ikke om min bagbro er røget på min bil. Hvordan kan man vide det, hvis ens bagbro er færdig Vinduespudser Næstved Ved ikke om min bagbro er røget på min bil.... Vis hele indlægget 15 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Nitter 5936 7700 18-04-2013 22:19 Hej Nu undlader du jo modelbetegnelsen på "Pegøjen" så det bliver lidt et gætteri. På bagtøjer med torrisionsfjeder er armen der holder hjulet lejret i nogle nålelejer. Disse plejer at ruste op efter ikke så forfærdentelig mange år på de danske saltbestrøgede veje. Du kan få byttet nålelejerne ud med bøsninger men det kræver at bagbroen afmonteres og sendes til Thy for reparation. Det er en uorginal løsning, der dog er godkendt af trafikstyrelsen, og vist nok er en hel del billigere end en ny bagbro. Mvh. Leif. Onliner: "Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Julian B Trådstarter 15 4700 19-04-2013 19:24 Kan se jeg glemte og skrive model. Det er en peugeot partner, de er kendte for at bagbroen går på dem. Nu har jeg så bestilt en ny/brugt. Har haft den til tjek hos mekaniker, han sagde det var bagbro, men ville alligevel spørge herinde også. Man ved jo aldrig med de mekaiker, de har det jo med at male fanden på væggen, når der skal laves noget :-) Vinduespudser Næstved
teknek 12 4100 20-04-2013 23:59 Har selv haft en peugeot partner, der gik bagbroen også, det er et rimeligt kendt problem på dem og berlingoer Vinduespudser Borup Rengøring Sjælland
burnie 2 4952 22-06-2015 01:13 nu du skal have ny en ny bagbro så sørg for der også bliver monteret smørre nipler i geugeot er nogle fjolser der ikke har monteret nogle fra start
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her