Fliseopsætning og spartling estimat

Hej alle sammen,

I forbindelse med noget lejlighedskøb har jeg brug for et ca. Estimat af hvad jeg skal forvente en badeværelses ”renovering”, nok nærmere et frisk pust,  kommer til at koste. 

Der er tale om et badeværelse i størrelsen ca. 3 m. langt x 1 m. bredt. Min tanker i forbindelse med renovering er, at rive de eksisterende gullige fliser ned, få spartlet væggene op – filt og vådsrumsmale. I bruseafsnittet, som skal adskilles med en glasplade, vil jeg dog have sat nye fliser på væggene.. Hvad vil I estimere at fliseopsætning (river selv de gamle ned) samt spartling af samtlige vægge vil koste?

Alt andet ift. til udskiftning af toilet, underskab etc. Kan jeg selv regne mig frem til :-)

Ps. I kan finde et billede af det nuværende badeværelse her:

Lav thumbnail
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vil/kan ikke give dig et prisestimat - men du skal huske at der skal vådrumsmembran på alle vægge fra gulv til loft og gulvet selvfølgeligt.

Det er fordi rummet er mindre end 1,3m bredt at du skal lave vådrumsmembran på alle vægge.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også