LK Fuga kontakter til gamle "bokse"

Jeg er i gang med at skifte stikkontakter rundt i huset og bl.a. installere nogle lysdæmpere hist og her. Alt sammen skiftes til LK Fuga koksgrå med softline sølv ramme. 
Jeg er dog løbet ind i et problem. Jeg har sådan nogle gamle stik hvor selve boksen stikket huses i er monteret på væggen og ikke fræset ind i væggen ligesom man normalt har det. Selve boksen er således udenpå væggen og synlig i en grå gammel farve. 

Jeg ville meget gerne skifte både stikket i boksen og boksen selv, men jeg kan ikke umiddelbart se at LK producerer sådanne bokse. 

Så hvad gør man i det her tilfælde? Køber man en elektriker der ændrer stikket så det kommer ind i væggen? Eller findes der måske malinger man kan købe der har præcis samme udseende som deres moderne rammer, således man blot kan male den gamle boks?

Ideer modtages med kyshånd.

Mvh.
Michael Lind Mortensen
Jeg er i gang med at skifte stikkontakter rundt i... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for svar. Det er ikke så aktuelt længere, for elektrikerne har lige været her og lavet det ;-) Det tog dem 30 min.. Helt sikkert ikke værd at rode rundt med selv.

Mvh.
Michael Lind Mortensen
illio?

Du er måske i familie med den berømte forfatter?

http://www.bookfinder.com/author/thorleif-illio/

Hehe - det kunne naturligvis være. Men nej dog :-)

Mvh.
Michael Lind Mortensen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også