Letspartel - Dana Lim eller Dyrup?

Vi er pt. i gang med at fuldspartle en hel del vægge og bruger pt. Dana Lim Letspartel Grov til 1. lag (og evt 2. lag hvis det er meget ujævnt) og så Dana Lim Letspartel Medium Extra til sidste lag.
Jeg synes dog desværre produktet er rimelig dyrt i forhold til de konkurrende produkter på markedet (ca. 230-250 kr. pr. 10 liter). Så jeg leder efter lidt erfaringer med andre produkter.

Hvad med f.eks. Dyrups Letspartel produkter? De har også en Grov og en Medium og kan f.eks. købes på malbilligt.dk til noget færre penge (ca. 135 kr. pr. 10 liter så vidt jeg husker). 

Nogen der har nogle erfaringer at dele?

Mvh.
Michael Lind Mortensen
Vi er pt. i gang med at fuldspartle en hel del... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Linket til Røver køb er infiseret med noget skidt af en art, min Bullguard stoppede mig i at bruge siden !
Skrevet af Håndværkeren på 15 apr 2013 15:23
Linket til Røver køb er infiseret med noget skidt af en art, min Bullguard stoppede mig i at bruge siden !
Nope, var bare en typofejl....

http://www.roeverkoeb.dk/kategorier...-brug.aspx

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Skrevet af Håndværkeren på 15 apr 2013 15:23
Linket til Røver køb er infiseret med noget skidt af en art, min Bullguard stoppede mig i at bruge siden !


Så galt er det vist ikke  - min kan heller ikke åbne linket - det her du'r :
http://
www.roeverkoeb.dk/

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Når jeg søger på linket, siger min Bullguard at dette websted er blokeret, så noget skidt må der være. Måske i allerede er inficeret !
Tror du skal droppe din bullguard....

Det var en typofejl i linket, i enden stod der ).
http://www.roeverkoeb.dk/kategorier/spartelmasse/spartelmasse-klar-til-brug.aspx).  så fjernes ). så virker linket fint.

For siden fejler altså ikke noget, måske en der har rapporteret roverkøbs hjemmeside til bullguard, og den derfor er blokeret.

Men inficeret er den altså ikke, i henhold til NOD32 og Securtiy essentials som vi bruger her i huset, ved ikke lige hvorfor den ikke lavede et klikbart link før, prøver lige igen.

Link til spartel hos Røverkøb uden malware eller anden inficeret software...

Spartel hos røverkøb


LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Min security essentials og Avast! antivirus rapporterer heller ikke noget galt med røverkøb

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Uden at vide præcis hvordan Bullguards detektering er bygget op, så kan det tænkes de forsøger at detektere forsøg på udnyttelse af Cross Site Scripting (XSS) angreb hvor brugeren lokkes til at følge et link der indeholder f.eks. JavaScript som så udføres når offeret kommer ind på siden.
Ved at der er blevet placeret et ) i slutningen af URL'en, så kan det tænkes de har et filter der siger "Alt udover normale karakterer i slutningen af en URL er mistænksomt" hvorefter de advarer dig om potentiel fare.
Det kan også være at de detekterer at de får en HTTP Error 500 tilbage fra serveren, hvilket kan indikere at siden enten er udviklet forkert (HTTP Error 500 bør faktisk aldrig ske hvis siden er lavet ordenligt) og derved også at man aktivt forsøger at finde steder hvor siden ikke virker korrekt for derved at kunne udnytte den..

Under alle omstændigheder vil jeg dog sige jeg er ret sikker på du ikke har noget at frygte i forhold til den side. Det er sandsynligvis blot Bullguard der er lidt mere sofistikeret og paranoid end det meste andet beskyttelsessoftware..

Mvh.
Michael Lind Mortensen
Jamen det sker da en gang imellem at min Bullguard stoppe mig, på den anden side har jeg ofte oplevet at være på en grå side hvor jeg har klikke på et link, hvorefter Bullguard lukker helt af til internettet. Jeg kan så starte igen på en ny men ikke samme side, den er totalt blokeret.
I det her tilfælde advare den mod mallware og pishing der ligger på siden.
Nu kan jeg se at dette indlæg efterhånd er forældet.

 Til orientering vil jeg dog lige nævne, at det er Dana Lim som producerer Dyrup's spartelmasser. Derfor er produkterne næsten 100% identiske. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også