regning fra tømrer

jeg har iforb med hus overtagelse haft en tømrer ude og efterspænde mine tagplader eternit og brugt tætningsfuge omkring nogle plader som ikke lukkede tæt sammen. har har også brugt en kasse af noget sort skum eller flamingo til rygningen. filmen som tages af dette produkt er bølget. nå men han har brugt 1dag på det ,og et hurtigt eftersyn dagen efter. det skal siges vi havde en mundligt aftale før jobbet udføres. intet på skrift. nu er fakturaen kommet på 14500 plus moms?? wtf altså. det stemmer overhovedet ikke overens med hvad tilbudet  løb på. 1dags arb og lidt matrialer.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Utroligt at menesker ikke vil tage ved lærer, der er så mange eksempler på lige netop det du skriver om, at man skulle tro at alle havde lært at alt i reperation fra diverse firmaer skal indhentes skriftligt.
Der er nok ikke andet end at betale ved kasse 1. du kan selvfølgelig hyre en advokat og få en efter regning på mindst 5000,00 kr. i advokat salæer
Dem til rygningen er ikke ret dyre :-) har selv lige monteret sådan nogle på mit eget hus og det er i hvert fald ikke dem der giver sådan en regning!

Bjarke
5270 Odense N
Købte sit første hus 11/2012
Nej, ville nok mene prisen skulle være 6-8.000,- incl. moms for det udførte arbejde.

Hvordan ser hans regning ud ?
Har han lavet loft, udover det i først aftalte?

Prøv at forlang en udspecificeret regning.
ja, han har brugt 5 timer på at sætte 20 brædder listeloft op. jeg havde selv fjernet de gamle. det prøver jeg lige tak. mvh
Nu skriver han tag efter tilbud, har du da fået et tilbud på det, for så er der underordnet hvor langt tid, og hvor mange materialer han har brugt, så er det jo netop tilbuddets pris der faktureres.
Der findes desværre også håndværkere der glemmer at fortælle at tilbuds prisen er uden moms + hans fødselsdag måned og årstal der lægges på regningen.
ja, jeg har fået et tilbud.(mundligt) jeg fik afslag på 10 på huset og jeg spurgte om han kunne udbedre taget for det beløb. det fik jeg besked på at det kunne han godt. jeg får ham så til at sætte 20 brædder listeloft op dagen efter han har ordnet taget. da han alligevel sku tjekke at tætningsfugen var tæt. så kommer han med hans kollega og sætter sav op og begynder at måle op. de tjekker sømpistol den er defekt. står og roder med den i 1time og kør for at købe en ny. derfor 5 timer for det listeloft. det sorte tjære tætnings fuge hænger i klasser ned for mine tagplader nu og har dryppet på al isoleringen og gangbro. så man er søler ind når man har været på loftet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis