Tag på kolonihavehus

Vi skal have det skiftet, de gamle genbrugs etanitplader kan ikke mere, jeg tænker dampspær, Rockwool, vindpap, lister, metaltag af en eller anden art, nogen der har et bud? Der er ikke den store økonomi at gøre med!
Hjælp mig med at vælge det rigtige!

Sette som bygger i Kolonihaven...

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vindpap og lister duer ikke.

Der skal undertag, klemlister og lægter til, hvis du vil anvende ståltag over isoleret loft, men hvor meget hældning har du ?
Ja, det kommer jo an på bredden, men kan forstille mig det ikke er meget.

Jeg ville kigge på tagpap, frem for stål eller blik.
Det er 4 meter bredt, hvordan gør jeg med tagpap, har svært ved at se mig gå og brænde det fast...

Sette som bygger i Kolonihaven...

Skrevet af Sette på 13 apr 2013 21:15
Vi skal have det skiftet, de gamle genbrugs etanitplader kan ikke mere, jeg tænker dampspær, Rockwool, vindpap, lister, metaltag af en eller anden art, nogen der har et bud? Der er ikke den store økonomi at gøre med!
Hjælp mig med at vælge det rigtige!

Har du opvarmet kolonihavehuset om vinteren? Ellers kan dampspærren give lidt ballade, da du ikke ved hvilken side der vil være den varmeste i et uopvarmet hus.
Annonce
Tagpap fåes også selvklæbende så er ikke noget problem.
Nej det er ikke opvarmet, men indtil nu har det ikke givet de store problemer, vi kommer der også i vinter perioden og har selvfølgelig gasovnen tændt når vi er der...

Hvordan gør jeg det så smartest med det selvklæbende tagpap, fandt noget der hedder selvbyggerpap er det det?

Sette som bygger i Kolonihaven...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis