Google chrome problem

Når jeg surfer rundt på nettet i google chrome, så efter lidt tid så ber den mig indtaste en kode, og det gøre den flere gange. Det er først begyndt opstå her for nydelig, det skal siges har brugt google chrome i flere år. Nogen der ved hvad det kunne være, og hvorfor den er begyndt og gøre det

Venlig hilsen 
Julian
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kode til hvad?
Google+ eller bare til Google i almindelighed?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er denne besked jeg får


Indtast tegnene nedenfor for at fortsætte:






Om denne side

Vores systemer har registreret usædvanlig trafik fra dit computernetværk. Denne side holder øje med, om det virkelig er dig, der sender anmodningerne, og ikke en robot. Hvorfor er dette sket?


IP-adresse: 87.58.210.466
Tid: 2013-04-14T09:50:03Z
Webadresse: http://www.google.dk/search?q=webmaster+tools&rlz=1C1DVCL_enDK386DK386&aq=0&oq=webmaster&aqs=chrome.0.0j57j5j0.2736j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Jeg ville se at få scannet den maskine for div. utøj!
Ellers kan jeg kun se det som om du surfer helt vildt og sender anmodninger til div. sider, som kan opfattes som angreb!
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Og hvorfor sætter du et link ind til en googlesøgning?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Linket kom med i teksten jeg havet kopieret, lade ikke mærke til der var et link i det. Men ja du havet ret, har fået undersøgt min computer. og der var virus på. Men det er ordnet nu. Havet på fornemmelse at det var virus. Men tak fir svarene
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis