Ja, og mon så ikke det ville blive lige så rent, som servicen hjemme i køkkenet?
(Fik i øvrigt sat gang i bålet, - er der for resten nogen der ved, hvordan man slukker brand i glasfiber? Nå, ja, og så har masten fået en underlig form, den blev pludselig blød og lagde sig ned over båden og broen, - betyder det noget? Kan man rette den ud ved at sætte et tov i hver ende, monteret på to biler, som kører i hver sin retning? Eller er det måske bedre at varme den op med en flammekaster og banke den på plads med bagenden af en flækøkse?)