G4 LED STIFT PÆRE

Hejsa

Jeg har sidste år skiftet alle vores Gu10, E27 og E14 pærer ud med nye LED udgaver, det hargivet en kæmpe besparelse, hvilket jo uden tvivl giver blod på tanden til at spare mere. 

Men jeg har 6 stk. 20 watt alm. spot med G4 halogen pærer på vores badeværelse, men men hvilke skal man købe for at få noget lys som er godt nok til et badeværelse.??

Er man ude i at købe de komplette eller er det nok at skifte selve pærerne.??
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Soft

Du kan sagtens udskifte dine nuværende halogen stiftpærer ud med LED pærer, men du skal dog være opmærksom på om din nuværende transformer, kan klare LED pærernes lave watt forbrug mht. minimumsforbrug på transformeren.

www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
Hejsa

Den kan godt klare det,har købt en enkelt 1,5 watt Kina pære til 10 kr på Ebay for at teste om den kunne håndtere det lave forbrug.

Så jeg tænkte mere på om der er pære som kan give nok lys som pære eller om det bedste lys kommer fra en af de komplette.
Prisen på dem er ikke så relevant for de skal nok tjene sig selv ind, vil mere sikre at der bliver noget ordenligt lys i rummet.

Alle de andre pærer der er skiftet er alle Ra 90 eller mere..

På Elux.dk har i en som denne Denilux Lumi G4 3W (20W) 93 RA, er den det optimale.?
Hej igen

Man kan sagtens få en god erstatning til sine 20W halogen som både opfylder lysstyrken, samt den høje farvengengivelse. Nu er jeg ikke ude på at promovere vores egne produkter, men Denilux pæren er helt sikkert en god løsning på en erstatning af 20W halogen både lysmæssigt og den høje farvengengivelse.

www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
Synes jeg heller ikke du gør, jeg spurgte jo specifikt ind til netop den pære. ;o)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis