bygge legehus til knægten.

Hejsa folkens.

står og skal til og bygge legehus til knægten.

men syntes ikke rigtigt at jeg kan finde nogle tegninger over dette, ved godt mange bare bygger ud fra fantasien, men syntes nu det er meget rart med lidt guidelines til projektet. nu når det ikke bare skal være standard firkantet.

forestiller mig noget i 1,5-2 plan, så der er mulighed for en lille hems eller noget i den stil.

har overvejet og købe dette: http://www.solundhuse.dk/products/l...arie.10799 den nemme løsning et eller andet sted.

men hvis nogle skulle ligge inde med nogle tegninger, eller ved hvor disse evt. kan findes vil det være en del sjovere og bygge skidtet selv
evt. billeder af en liggende bygge proces.

så send gerne links eller evt. på mail dette ville være helt fantastisk.

mail: [email protected]

På forhånd tak.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Melander.

Nu kan jeg ikke se hvor du kommer fra i landet.

Jeg ved at teknisk skole i Rødovre (og nørrebro) der bygger tømrene på grundforløbet legehuse.
Legehusene bliver bygget i standard størrelser da der ikke altid er ønsker fra kunder om specifikke mål, men der kunne du jo evt. ligge en bestilling ind.
Ligemeget om der er bestilt legehuse eller ej, så bliver de bygget på hvert forløb da det er en god øvelse hvor man laver en på 2, døre og vinduer monteret og der bliver som jeg husker også lagt tagpap på, så det er et funktionelt legehus.

Når du bestiller ting fra tekniske skoler i landet, så skal du kun betale for materialer og ingen timeløn. Så der er rigtig mange penge at spare. Tror helt bestemt de kan konkurrere på prisen på det legehus du linker til.

Synes du skal gøre dig et forsøg og få en sludder med din lokale tekniske skole.

Med venlig hilsen

 

Frederik Johan Lunøe

 

Lunøe Tømrer- & Snedkerfirma

Tjørnerækken 5, 1tv - 2300 København S

Tlf.: 5123 4145

Lunoe:
Tak for dit input det har været med i overvejelserne :-)

HimSelFich:

kigge rlige på det :-)
Hvor i landet bor du?
Har et selvbygget legehus i 2 plan. Det er i rigtig god stand pånær taget.
Hvis det evt. har interesse kan jeg tage nogle billeder.

 Aldrig gå ned på udstyr!

hej Borst

Jeg kommer fra Lolland.

Men hvis du gider må du meget gerne snuppe et par billeder til inspiration lidt udefra og måske lidt indefra hvor man evt, kan se hvordan du har bygget dit legehus op.

hvis det er må du meget gerne sende dem til mig på mail: [email protected]
Annonce
Du skriver ikke noget om juniors alder?

Hvis han kan ville det være oplagt at han hjælper far med at lave huset, i kan få mange gode timer sammen om dette projekt, er jeg ret sikker på.

Om han har den alder kunne i sætte jer og planlægge hvordan i kan gøre. 

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Helt oplagt valg af junior skulle være med, han er bare lige ung nok til det 2.5år så det ,å blive klatretårnet han skal være med til og designe til den tid he he
Ja, kun fantasien sætter grænser når man skal bygge sådan noget, så en masse inspiration er godt, evt. også fra legeplader og "alm" huse som kan tilføjes.

jeg kigger i samtlige have jeg ser små bygninger i he he, skal også en tur forbi de forskellige byggemarkeder og kigge på udstillinger for små fif :-)
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis