Pølsemix Fra NG 2410 24-04-2000 18:36 HejsaJg ønsker at lave pølsemix, som sikkert er nemt at lave. Jeg har dog ikke enopskrift til pølsemix, og er ikke interesseret i at eksperimentere mig frem,så jeg spørger jer: Hvordan laver man pølsemix?Paul Toft Duizer" 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Fra NG Trådstarter 2410 24-04-2000 18:36 Kommer de frosne pomes frites i frituren, og når de er halvt færdige kommerdu nogle pølser skåret i skiver i og lader det hele stege færdigt sammen.Du lader "herligheden" dryppe af, kommer den på en tallerken, drysser medsalt, karry, grofthakkede rå løg, og en sjat karryketchup.Én gang om året smager det forbandet godt, én gang...Mvh,René www.rene.hjorth.com
Fra NG Trådstarter 2410 24-04-2000 18:37 >Én gang om året smager det forbandet godt, én gang...>>Mvh,>RenéDu gode gud.Jeg tør ikke tænke på, hvad der måtte gå forud, før det smager godt.Ydrk!--vh/Torben
Fra NG Trådstarter 2410 24-04-2000 18:37 Hej Torben,>>Én gang om året smager det forbandet godt, én gang...>Jeg tør ikke tænke på, hvad der måtte gå forud, før det smager godt.Druk, tømmermænd, udmattethed og en belægning på tungen der skal stærketing til at gennemtrænge :-)Mvh,René www.rene.hjorth.com