Påskefrokost Fra NG 2410 20-04-2000 23:18 Da påskefrokost ikke er noget vi før har brugt i min familie vil jeg blivemeget glad hvid nogen har et par gode ideer til en menu.På forhånd tak!!kristina søndergaard. 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Fra NG Trådstarter 2410 20-04-2000 23:19 Typisk påskefrokost-mad er som julefrokost, dog ofte holdt i lettereog mere forårs-agtige retter. Flæskestegen kan eksempelvis skiftes udmed lam (eller frikadellerne kan baseres herpå), og der kan læggesstørre vægt på æg og fisk.Kvan.
Fra NG Trådstarter 2410 20-04-2000 23:20 .....Og så skal der selvfølgelig males påskemotiver på de kogte æg. Husk atbruge vandfarver beregnet til børneleg da der ellers kan være alt muligsprit og skumle kemikalier i. Brug evt. frugtfarve. Husk også fisk, i kogt eller røget tilstand, der er en meget gammelpåskespise (ihvertfald hvor jeg kommer fra).God fornøjelse og god påskeHelle
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her