Lugtende silikone?

Hejsa

Min allerførste tråd!

Nå men, jeg har brugt en silikone fugemasse fra Silvan af mærket Basic... Mit spørgsmål er så, ved nogen af jer om det er normalt at den lugter meget kraftigt af vådt/råddent træ?

I så fald, hvor længe går der før jeg kan forvente at lugten er væk?

Mvh
Mhbj
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej og velkommen på siden
Jeg kender ikke den fra Silvan.
Normalt lugter silikone, i retning af eddike, som aftager og er væk efter et døgns tid.
Mange tak

Edikke? Hmm... I så fald ville jeg ikke bruge dén eddike til hverken lagring eller noget

Det minder bestemt ikke om eddike, men som sagt en indelukket, våd træ lugt. Det har været monteret i ca 24 timer nu... Giver den en dags tid endnu, ellers må det blive fjernet...
Lyder mærkeligt, tror du ikke du skulle give den noget mere tid eks. 14 dage. Silicone er noget møg at fjerne. Har kun prøvet det på akvarier og vindues indfatninger og døre, det klæber alt for godt.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Er det syreholdigt silikone, så kan det i mindre indelukket rum, faktisk godt lugte i 1 uge.

Brugte selv syreholdig til at tætne rundt om et toilet her i huset, fordi det var lige det der lå i bilen, men det lugtede faktisk i næsten 1½ uge, da vi jo har døren lukket derude pga. den lille der ellers putter ting i kummen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis