startmotor husquarna rider 850

startmotor på min gamle rider 850  kører rundt her men trækker ikke motor rundt. Hvordan kan man afhjælpe dette problem - uden at købe ny startmotor? Den virkede fint før vinteropstaldningen.

Torben

startmotor på min gamle rider 850  kører rundt her... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Du har helt sikkert polvendt batteriet   måske er der en pil på starteren der viser hvilken vej den skal køre - ellers prøv (uden strøm ) at dreje drevet med fingrene - hvis det går i indgreb når du drejer med uret så skal starteren køre den modsatte vej og vise versa  - når du prøver at starte motoren med strøm på skal drevet blive slynget op mod tandkransen på svinghjulet - gør det IKKE det kører starteren sikkert den forkerte vej ! ikke alle plæneklippere lader batteriet op  !!!
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Kære alle, tak for jeres gode svar. Og ....
Jep, jeg havde polvendt batteriet - hvilken tåbelig fejl jeg var ellers helt sikker på at det var monteret korrekt. Nå men .... jeg har da i denne proces lært lidt om startmotorer så der er ikke noger der er så skidt at det ikke er godt for noget

mvh Torben

Torben

Godt du fik den til at fungere igen
Så må du jo lige holde øje med om den lader, men når den ikke har været startet, tror jeg ikke der er sket noget.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis