Antenneproblem

Hej derude.

Jeg er lige flyttet i kolonihavehus og har et problem med min antenne, så jeg ikke  kan se fjernsyn p.t.
Jeg har installeret en lille digital udeantenne som har fungeret de sidste 3-4 år. 

Indenfor har jeg et lille mellemled, vist nok kaldet en "power-inserter" som går til fjernsynet, til strøm og til antennestikket udefra.

Når jeg sætter den til fjernsynet og til strøm fungerer den tilsyneladende som den skal, for lampen i den lyser, som den plejer.  Men så snart jeg tilslutter den til antennestikket, der kommer udefra holder den op med at lyse, og jeg har intet signal.

Øv, øv det er surt at bo i kolonihavehus i frostvejr - og så uden lidt underholdning ......

Håber nogen kan hjælpe mig med, hvor fejlen kan være.  Jeg har selvfølgelig tjekket udedelen, ledninger, stik m.m.

Mange hilsener Oda
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du selv monteret stik på kablet efter du har flyttet til kolonihuset, der skal meget lidt til for at lave en korsslutning af antenne tråden og skærmen i stikket. Hvis du har haft knækket kablet hårdt kan det også være istykker.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis