G-mail problemer.

Ofte finder man under "kontakt" på en hjemmeside link til at sende en e-mail, dog uden at den egentlig e-mailadresse fremgår.
Når jeg klikker på et sådant link får jeg omgående en besked om serverfejl og "Midlertidig fejl (404 M)", og under Vis detaljerede tekniske oplysninger kommer der følgende besked: Numerisk kode: 7
Alt det bliver jeg ikke særlig meget klogere af

Det har tidligere virket helt upåklageligt, og mig bekendt har jeg ikke ændret på noget som helst.

Er der nogen, der kan lede mig til en løsning på dette irriterende kval?







Med venlig hilsen
ktm

 

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej KTM
Det er ikke et "Gmail" problem - det er et mail problem - måske med dit mailprogram - det gælder alle typer mails, som går gennem dit "normale" mail program,
f.eks.Outlook expres, som du nok har installeret på din pc ! når du klikker på sådan et link, plejer programmet at åbne en ny mail, hvor modtageren er indsat ! - prøv event. at geninstallere mailprogrammet (se version under "hjælp" og hent på nettet) husk at kopiere dit adressekartotek først !
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Daw Polobjørn

Næh, jeg har ikke Outlook på min PC. det var ikke længere standard med i "pakken", da jeg skiftede PC
Det lyder uhyggeligt, det med at skulle kopiere adresser. Det er aldrig lykkedes mig ifm skift af computer

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej KTM
hvilket mail preogram bruger du ??    
 
det med at kopiere adresser er meget nemt - bare skriv hvilket styresystem du bruger, så skal jeg vejlede dig  

Hilsner Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Jeg bruger G-mail

Det er samme fejl uanset om jeg har åbnet i IE eller Chrome.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det lyder lidt som om din computer ikke kan finde ud af at associere "send en mail" knappen med hvilket program den skal åbne (i det her tilfælde gmail)...

Hvis du kører musen henover knappen, kan du så se om der kommer en gul barre hvor der står "mailto:mailadressen"?

Bekæmper Skægkræ hos SOS Skadedyr - SOS Skadedyrsbekæmpelse.
Annonce
Næh, det er bare helt dødt og så kommer siden op, der beretter: Midlertidig fejl (404m)
Denne midlertidighed har nu varet i mindst en månedstid, så min tålmodighed er ved at være opbrugt! 

Med venlig hilsen
ktm

 

404 er noget lort men prøv at google dit problem, du er bestemt ikke alene med det problem.

René
Skrevet af ALB69 på 10 apr 2013 08:51
404 er noget lort men prøv at google dit problem, du er bestemt ikke alene med det problem.

René

Nahrr, en 404, 1968 ville jeg godt have!

Men ellers tømmer jeg ret jævnligt listen over midlertidige filer, som er det jeg er kommet frem til via Google, at der foreslås.

Med venlig hilsen
ktm

 

Gmail er jo ikke et program, det er en hjemmeside. Du skal have en mail klient på din computer, for at du kan klikke på et email link på en hjemmeside. Et email link sender dig ikke videre ind til Gmail for at skrive en email, det åbner din email klient og en ny email.

 

Det er rigtigt at Gmail er en hjemmeside, men det er altså også et rigtig god mail program. Jeg bruger ikke andet selv.
Du skal bruge Google notifier. Se her hvordan:
https://support.google.com/mail/answer/10966?hl=en

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis