Kyrillisk på facebook

Hvordan overtaler man en computer til at skrive russisk og andre udenlandskheder på facebook? Det er ikke nok, at typen er installeret, for så skulle nærværende biblioteks-computer kunne skrive græsk, og det kan den kun i skriveprogrammet. Og når jeg så flytter teksten over i facebook, står der en flok firkanter. Det var en måde, som jeg forsøgte at klare problemet på, men det virkede altså ikke.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke prøve med google translation..

Я люблю возиться нос

Det her er skrevet der og der skulle stå. Jeg elsker at pille næse, aner om der gør.. Denne tekst kan du nemt sætte ind på facebokke
Hurtigste måde ville være at bruge Google Translate, som Kent A også har skrevet.
Alternativt kan du måske bruge et virtuelt keyboard...

Måske kunne det også have noget at gøre med at du sidder ved bibliotekscomputeren, som er dansk installeret og dermed kan den ikke finde ud af de russiske bogstaver, men ser dem som billeder???

Bekæmper Skægkræ hos SOS Skadedyr - SOS Skadedyrsbekæmpelse.
Hej.
Har I prøvet at bruge Google Translate. Har prøvet det på mit interesseomtåde: gamle kameraer, og det gav helt nye dimensioner, nogle ting helt vildt morsomme og nogle helt i skoven, og det var bare fra engelsk.
Jeg ville være noget forsigtig med at lægge noget op, der måske kan være stødende for nogle.

mvh

varmetossen

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis