Vanilie stænger Lav-Det-Selv 3049 04-04-2000 22:26 jeg er mere end ualmindelig træt af de tynde, kedelige og ikke retsmagsfulde vanilie stænger man køber rundt ómkring i dagligvarebutikker.Kender nogen til en ordentlig forhandler i Københavns området ?Hilsen Karina 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Lav-Det-Selv Trådstarter 3049 04-04-2000 22:26 Det forstår jeg godt; drop Tørsleff m.m. og går til steder der handler medkonfekt, dessert og chokoladespecialiteter; hvis du har et godt udvalg iValrhona er det sikkert et godt sted.Køb dér nogle fede våde stænger polynesisk vanillie - 1999-høsten var retlille så prisen er svinehøjt, men for hulen hvor er det en vidunderligvanilliesmag.>Kender nogen til en ordentlig forhandler i Københavns området ?Jeg tror faktisk at Specialkøbmanden i Cityarkaden ofte har dem, men ellersskriv tilbage - så kan jeg eventuelt se hvad jeg kan skaffe?Mvh,René
Lav-Det-Selv Trådstarter 3049 04-04-2000 22:26 Hej KarinaJeg mener nok at du har en svoger, der har fingeren rimmelig meget på pulsenog ellers måske har nogle i sit køleskab!!!!Men til I andre kan rigtig god vanille erhverves hos ChokoladeKompagniet-Claus Meyers' firma. Selvfølgelig til total overdrevede priser.Mon ikke adressen findes på nettet. Eller måske i INCO i Kødbyen.HilsenLaila
Lav-Det-Selv Trådstarter 3049 04-04-2000 22:26 Tak for hjælpen Rene, men som Laila påpeger har jeg jo en svoger med etkøleskab..... Karina