DR1's indslag om byggematerialer

Hej

I går viste DR1 et indslag om urimeligt høje avancer på byggematerialer. Personligt mener jeg også priserne på mange materialer er meget høje frown. Hvad kan vi som forbrugere gøre for at ændre på denne situation? Hvad med en gruppe der hedder ”Hvor-er-det-billigst” eller noget i den retning. Her kunne vi hjælpe hinanden med at finde de gode tilbud og de billige leverandører. På den måde kunne vi måske hjælpe lavprisforhandleren i gang og fremme konkurrencen på markedet.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Per.

Du er hjertelig velkommen til at bruge siden, hvis du finder en god pris et sted, men et egentligt prisindex hører nok ikke hjemme her, dertil har vi ikke nok power. Det ville være konstant u-aktuelt, og du havde da vel ikke tænkt dig, at jeg dagligt skulle finde ud af, om det fortsat var gældende, eller om der var kommet lavere priser andre steder?? confused

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Hej

Jeg kan godt se det hurtigt kan ende op i en masse arbejde for administratoren. Jeg er bare frustreret over hvor meget de forlange for materialer. Der er så meget jeg har lyst til at lave, men det er alt for dyrt.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Nu behøver administratoren jo ikke være ansvarlig for at det altid er det billigste der er nævnt på siden. En pris består jo også af levering service mulighed for tilbage levering af extra materialer osv osv.

Men derfro kunne det jo være fint med oplysninger om folks oplevelser med priserne..

Hvad angår "billig-vvs" er min oplevelse at der er mange der er billigere !!
På 3 vandhaner, en bruseblandingsbatteri, en gårdhane og en håndklædetørrer. Hentede jeg priser hos flere forskellige. Resultatet blev at billig vvs var villigere end "jernhandlen", men at alle andre var billigere. min ordre gik til vvs-eksperten, han var ca 1000, kr. billigere end vvs-grosisten og ca 1700 kr billigere end billig-vvs

------------------
smile wink Venligst Njord wink smile

MVH Njord
Hej,

Ja - så kom vi igang. Men, dette har jeg ex.vis kun set fordi jeg har gjort det til en vane at tjekke sitets indlæg jævnligt. For nye bruger ville det vel være nemmere at lave en gruppediskussion for sig. Så kunne det evt. være op til Jørgen at flytte indlæg som de ovenstående over i sådan en gruppe.....Eller evt. blot i samme thread? Hvis du altså gider Jørgen??

wink
Jesper

Besse
Ja lad os få startet gruppen og så må det jo være op til den enkelte at "smide" indlæg på de rette hylder, det sker jo også at andre indlæg er havnet lidt skævt. Når det sker så giv et svar til spørgeren og opfordre vedkommende til at lægge indlæget på rette hylde for kun derved kan der opnåes de fleste og "bedste" svar!!!! Det er jo nok kun relativt få af os der kigger på stortset alle indlæg...

Samtidigtvil jeg gerne opfordre ALLE brugere af "lav-det-selv" til at droppe et link når i falder over nogle gode sider... Det kunne måske også være links til billige hæderlige leverandører..

------------------
smile wink Venligst Njord wink smile

MVH Njord
Hej alle.

Tak for "presset". Der er nu åbnet en ny gruppe "Over hækken" hvor der kan sludres om løst og fast.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Hej Jørgen.

Mener du også de "ikke stuerene". ??

------------------
Poul Erik

PE

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis