DR1's indslag om byggematerialer

Hej

I går viste DR1 et indslag om urimeligt høje avancer på byggematerialer. Personligt mener jeg også priserne på mange materialer er meget høje frown. Hvad kan vi som forbrugere gøre for at ændre på denne situation? Hvad med en gruppe der hedder ”Hvor-er-det-billigst” eller noget i den retning. Her kunne vi hjælpe hinanden med at finde de gode tilbud og de billige leverandører. På den måde kunne vi måske hjælpe lavprisforhandleren i gang og fremme konkurrencen på markedet.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Hej I går viste DR1 et indslag om urimeligt... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Per.

I starten havde vi også "vittigheder" som en gruppe, og de var ikke altid stuerene.

Der kom en del kritik af det, så vi stoppede gruppen, så selvom jeg morer mig godt nok med nogle gode vittigheder, følger jeg flertallet på netop denne side, fordi det ligger mig mere på sinde, at den skal være en modpol til de andre sider, hvor der enten er spam eller hvor ens spørgsmål først skal godkendes af en tilfældig "administrator" - jeg hader nemlig formynderi.

Og så er den overvejende seriøs.

Så det er en balancegang hvor langt man kan gå, men det opdager du nok.

Mvh. Jørgen

PS: Gruppen vittigheder er hermed åben i 1-2 dage, så kan du se, hvad man ikke ønskede.

Med venlig hilsen

Jørgen
Forvent at Silvan et al tager 100% eller mere oveni prisen hos grossisterne (AO, Solar, Lemvigh Müller). Billigvvs etc er billigere, men stadigvæk... Når man så regner lidt på hvad fordyrelsen fra producent -> importør -> grossist -> byggemarked / online shop -> detail kunde kan være, så er der mange muligheder for at gøre det billigere

Det er det samme med f.eks. fliser, hvor Flise butik X kalder flisen en ting, Stark / Silvan en anden. Præcis samme fliser - forskellige priser... men de er jo "eneforhandlere"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis