Salg af havedam

Hej

Jeg har købt et hus og der er en havedam i haven. Både med planter, frøer og guldsmede.

Jeg aner ikke om sådan noget kan flyttes (det er en plastik membran over et hul) eller om nogle vil give noget for det.

Tror I man kan få noget for det?

Hvor tror I evt. kan kunne reklamere for det?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tag et par billeder og anoncer i DBA eller G&G
Jeg tror det er lidt svært....
personligt ville jeg betakke mig fra at købe en dug der har været brugt, da sandsynligheden for huller er stor, når den skal tages op og lægges på ny.

Men planter, sten, springvand, fisk, padder mm vil jeg mene er muligt at sælge... så er det jo bare hvad det skal koste, og der er jeg blank  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Prisen må være  halvandenkroneogfemogfirs pr. gram 
På den anden side er det nu ret hyggeligt med sådan en have dam, selv fuglene vil elske dig for at have en sådan.
Tak for svar

Grunden til vi vil af med den er vi har en lille datter, og vi gidder ikke at holde styr på om hun drukner hele tiden, og så bliver der mere plads til byggeprojekter som legehus skur osv. 
Annonce
Prøv at søg/spørge på http://havedamssiden.akvariefisk.dk/ de må vide noget om det.

Mvh. Michael
Prøv at søg/spørge på http://havedamssiden.akvariefisk.dk/ de må vide noget om det.

Mvh. Michael
Skrevet af Christen på 04 apr 2013 10:59
Tak for svar

Grunden til vi vil af med den er vi har en lille datter, og vi gidder ikke at holde styr på om hun drukner hele tiden, og så bliver der mere plads til byggeprojekter som legehus skur osv. 

Reelt kan hun kun drukne en gang !
Men der er mange der har klaret problemet ved at lægge et rionet over så det lige ligger under overfladen.
Du kunne jo også spørge dine naboer om de har interesse i dammen, så kan de hente den.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis