Elekctrolux vaskemaskine EWF 1421

Ny her - og det her må lige prøves :-)

Vi har en Electrolux vaskemaskine - og i forbindelse med at vi fik den sat op på en palle (den står i kælder, og der kan komme vand), virkede den ikke efterfølgende. Der kommer slet ikke lys i topdisplayen, men der ER strøm sat til, for den lille "låge-lampe" lyser orange (og tørretumbler sluttet til samme installation virker fint)

Man fristes jo til at tro at problemet er opstået ifm. at vaskemaskinen blev flyttet op på en palle, selvom det foregik uden problemer. Der har ellers ikke været noget galt med maskinen, bortset fra lidt tidligere periodiske fejlkoder.

Aner ikke hvad man evt. selv kan stille op og gøre - har set efter i instruktionsbog og søgt at kontakte servicetelefonen, hvis eneste "tilbud" var at de kunne sende en montør som måske kunne udbedre fejlen ved hjælp af min. ½ time + måske noget nyt elektronik til min. 2.300,- kr.

Er der indeni vaskemaskinen en sikring man selv kan skifte - eller er der noget man kan gøre selv?

Tak for hjælpen, hvis nogen kan :-)
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Er du sikker på at de 2 maskiner sidder tilsluttet samme sted ?
Måske har i rykket en ledning ud af et event. stik eller vægudtag ?
Er det en ret ny maskine kører den "kun" på 220 V og så kan der jo være sprunget en sikring selv om den lille lampe lyser - hvis det er en glimlampe kan den lyse på næsten alt !! 
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Tak for svar - Nej, det er ikke strøm som er problemet. Jeg har i øvrigt opgivet den maskine - den er efterhånden 5-6 år gammel, så den er vel nok udtjent. Har bestilt en ny som leveres i morgen :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis