Hvordan lukker jeg for det varme vand?

Hej,

Bor i lejl. i en boligblok, og på mit wc kan jeg lukke for det kolde vand med en umbraconøgle, og i det varme vandrør er der også et "hul" men der er ingen umbraconøgle der passer til - altså de kan godt komme ind i hullet (som er lidt større end hullet til det kolde vand) men det er bare et "tomt" hul..

Er ikke sikker på at man kan slukke for det varme vand, men er bare i tvivl om hvorfor hullet er der, hvis det ikke er til at slukke for vandet?

Nogle der har en god ide til hvad det er, og hvordan jeg kan slukke for det varme vand?

Tak på forhånd.

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej alex.

Jeg mener at det normalt er udlejeren der er ansvarlig for at de tekniske installationer virker - og derfor er det også ham du skal henvende dig til i første omgang.
Så lad deres egen vvs-mand ordne det der skal ordnes.
Hvis det er en vandhane der skal skiftes, så er det jo også billigere for dig, hvis udlejer ordner det.
--- ikk´da.

Hvis du bor til leje, så skal du da spørge varmemester - vicevært - udlejer om hvad du må lave - ellers risikerer du at blive ansvarlig for evt. fejl. og skader der opstår

Der står sandsynligvis også i lejekontrakten hvad du må lave og hvad du ikke må lave selv.
I nogen tilfælde står der specifikt at Udlejer vælger hvilke håndværkere der skal udføre arbejder.

Tjek lige op på det inden du laver for meget.

mvh A.


To ulykker kommer sjældent alene.
Hej.
Der kan have siddet en vrider, der har siddet fast med en skrue.

mvh

 varmetossen

#Elida
Du er i det forkerte forum.

Det her er Lav-det-Selv , Bolig - Hus 

Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
#alexp

Kan du finde den her. 

https://www.google.dk/search?q=kuglehane+med+l%C3%A5s&num=20&hl=en&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zXdcUYfxBea50QXnuYGgDg&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1219&bih=685

Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis