kædesav partner 345 problemer

kan ikke starte kædesaven uden først at sprøjte benzin direkte ind i kaburatoren når den så har fået benzin så kører den , når den så går ud skal jeg igen til at sprøjte benzin direkte ind i kaburatoren for at få den til at køre,,,,, desuden skal jeg når den er i igang hold temmelig høj hastighed på den idet den ikke kan gå i tomgang hvor dan indstiller jeg den så den kan starte uden direkte indsprøjning og hvor indstiller jeg tomgangen

ibber

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne tyde på at din vacumpumpe ikke virker optimalt, noget der ofte sker hvis saven har stået længe med bezin på.
Nu er det ikke sådan at det benzin du har i kædesaven er meget gammel, men det du kommer direkte ind er fra en friskere dunk.


Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Benzinen er helt ny og den er gradvis blevet dårligere og dårligere til at starte

ibber

Hej
Det er en kaburatorfejl
Hvis du er god til mekanik, så skild kaburatoren ad og rens den - især membranerne til benzinpumpen og dennes ventiler - når der er gjort starter den garanteret igen !!
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Det er en kaburatorfejl
Hvis du er god til mekanik, så skild kaburatoren ad og rens den - især membranerne til benzinpumpen og dennes ventiler - når der er gjort starter den garanteret igen !!

Det er sikkert nemt at skille den ad ( nok sværere at samle den)

med hvad skal den renses med !!!

ibber

Annonce
Du skal fjerne det møg du finder.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det mest almindelige er at rense med let trykluft, pas på dyserne. Men som jeg startede med at skrive, så er det din vacumpumpe også kaldet en membranpumpe. Selve membranen kan være slidt op, blevet utæt og så kan den ikke pumpe benzinen op i kaburatoren.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis