Ovenlysvinduer - kan guld købes for dyrt?

Hejsa,

Jeg står og skal udskifte 4 stks.ovenlysvinduer med nogle nye friske. Udgangspunktet er selvfølgelig Velux men efter lidt research har jeg fundet frem til at der rent faktisk findes nogle andre alternativer på markedet som efter sigende også skulle være ganske fine.

Velux er jo det mest kendte herhjemme og mange sværger til dem, men jeg synes 25.000 kr. for fire vinduer er i overkanten når jeg kan få Fakro til 15.000-20.000 kr. Derudover findes der jo også Rooflite som skulle være et Velux produkt.

Med til historien hører at jeg har læst forskellige steder på både danske og engelske fora at Fakro er ganske fin kvalitet, men hvad synes I? Er det værd at spendere op til 10.000 kr mere for 4 Velux eller ville I gå efter Fakro eller Rooflite og spare pengene (som jo kan bruges til andre husprojekter).

Hejsa, Jeg står og skal udskifte 4... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja jeg er rigtig tilfreds med dem stadig. Synes de fungerer godt og er pæne samtidig med at de også holder på varmen på en råkold vinterdag så der stadig er lunt på førstesalen. Så ja kan klart anbefale, vi er glade for dem ihvertfald. Har også monteret mørklægningsgardiner, og det fungerer også super godt. Og de giver 10 års garanti mener jeg det er.
Jeg har også monteret Fakro i privaten. Det vil jeg ikke tøve med at gøre igen, samme kvalitet som velux.

www.sommerlundblik.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis