Havde sidste sæson en lille uheld hvor gummibåden kom i klem imellem kajkanten og skibet (at forklare fremgangsmåde hvordan dette skete er lidt for langt at forklare herinde, men trappen på mit agterspejl på båden fik også en ordentlig skade men tog heldigvis det meste af slaget så selve skibet ikke blev beskadigd). Heraf følge er agterspejlet i gummibåden revnet. Er der nogle herinde som kan komme med go råd/vejledning hvordan man skifter sådan en?
Hvilken slags lim og plade bruger man til at skifte sådan en ud? Kan stadigvæk bruge den gamle som skabelon.
Mvh, Hugo