Milwaukee eller?

Jeg overvejer at købe en Milwaukee c18pd c32 slag/skrue, slag/bore maskine
Den skal primært bruges til det lidt hårdere arbejde, så som at bygge havestue, bore 25 mm i egestolper og skrue lange kraftige skruer i.

Uden at det bliver en debat om hvilket mærke der er bedst, vil den model, kunne klare hårdt brug eller skal jeg kikke efter noget andet?

Pris har jeg fået oplyst til ca: 6.000 normalt, nu ca. 2.300 kr

Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke med de større Metabo
Men jeg har en Metabo Povermaxx 12, det lidt noget skrammel, der er meget slør i lejet, så det er vanskeligt, at bore præcist.
Den er næsten ubrugt
Metabo Powermax 12
ja.

det skal bare være en af dem der kan trække ca. 10mm kamskruer i egetræ.
men hvis det skal "køre" på 220v. er der en muskelbundt. metabo sbe 1300.
med 2 gear. som den kan trække 16mm. bor i stål.
men
jeg tyder på at du skal skaffe en af de kraftigere batteri boremaskiner.
der kan trække 10mm. kamskruer i egetræ.!
så getter jeg på at du skal oppe i 18-24 v. klassen.
måske højre.! måske en af dem med side greb på batteri boremaskinen.!
Ja de der Metabo lyder altså fornuftig, der er vist ingen tvivl om at de kan vride Runde tårn ind i fort knox:-)
Spørgsmålet er så lige om hvilke kvalitet at Metabo, generelt er i, er det husmandskvalitet eller er det pro hvalitet?

Vi har Metabo 18v skrue/boremaskiner på mit arbejde, sammen med både Dewalt og Makita.
Og Metabo er bare ringere. Underligt plasticskrammel, underlig placering af gearvælger der gør at nemt kommer til at sætte den i frigear når man holder med to hænder. Batterierne kan ikke holde. 2 ud af 3 batterier holdt kun 2 mdr. Jeg vlle i den grad holde mig fra Metabo når der er så meget andet lækkert på markedet.

Omvendt ville jeg til enhver tid vælge Metabo 230 volt boremaskine/vinkelsliber osv.
Og der er intet galt med Milwaukee. Det er kvalitet på samme niveau som Dewalt, Makita osv. Det er bare ikke helt slået igennem herhjemme, desværre. Har også Milwaukee på arbejdet, lækkert grej.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis