Halløj :-)
Jeg er pt. ved at opbygge elnnettet på min Bianca 27, jeg har 4 220 amperes gele batterier som jeg skal have placeret bedst muligt, det er 280 kilo i alt så jeg skal have lavet noget der holder selv i hårdt vejr.
Jeg regner med at lave en ramme i træ til henholdvis under sovepladser forrest i hundehuset og lige foran hvor skrueakslen går ind, der tro jeg båden er i nogenlunde balance.
Mit spørgsmål er hvordan fastgør jeg rammen til skroget, er ikke meget for at skrue eller bore, hvad kan jeg ellers gøre lime eller støbe det i glasfiber. Hvad gør i andre ?
Er der andre ulemper er der ved at smide 300 kg ekstra i båden, så længe det er dybest muligt i
Mvh Rodec