6 mm Kobberskruer - hvor?

Jeg skal have monteret en udendørs Fakkel w300 væglampe kobber, som er købt brugt.
I den forbindelse har jeg brug for fire 6 mm skruer (og gerne skiver) med lige kærv / franske skruer.
Skruerne skulle gerne være i kobber eller have kobberoverflade, men nogle gode bud på, hvor finder jeg lige dem?

VH Claus
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sådan nogle burde producenten af lampen da have - på lager!

Rent bortset fra at en sådan lampe vel burde monteres med hængelås! .o)
Ja, mon ikke de har disse med linsehoved i din lokale trælast.
Man kan også forkobre et par alm galvaniserede selv. En plasticpøs med kobbersulfatopløsning, en plus pol med et stykke kobber i pøsen samt de emner du ønsker at forkobre til minuspolen. Strømmen kan leveres fra en batterilader el. lign.
Annonce
Skrevet af Lars ON på 24 mar 2013 17:24
Man kan også forkobre et par alm galvaniserede selv. En plasticpøs med kobbersulfatopløsning, en plus pol med et stykke kobber i pøsen samt de emner du ønsker at forkobre til minuspolen. Strømmen kan leveres fra en batterilader el. lign.

Sådan


mvh jens
Tak for svarene.
Jeg ville foretrække panhoved med lige kærv, som Jens fint viste ovenfor, men dem kan jeg ikke opdrive.
På trælasten kan man få en lille pakning, men med krydskærv.

Tog kontakt til Okholm i Tønder, der laver lampen og søreme om de ikke ku hjælpe - de sender fire skruer til mig.
I øvrigt en meget interessant virksomhed, der laver mange fine speciallamper til eks. nyere kirkebyggerier.

Vh Claus
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis