iPad problem

Hej alle
Er der nogen der mon nogen der har det samme problem som jeg?
Jeg købte Navionic's navigations app (Europe HD)på appstore .Det virkede fint den første dag,hjemme på sofabordet,men da jeg ville se mere på det næste dag,var der kun ikonet,og ikke noget kort?????Jeg kan se jeg har købt det og på appstore siden står der :åbn,men der kommer stadig ikke noget program.
En hjælpsom sjæl har foreslået at slette det og installere det igen.Han påstår at man ikke kan "købe" det samme program 2 gange,og derfor vil kunne downloade det gratis,er det sandt?
Med sejlerhilsen Lotte

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det var nok en bedre ide at du henvendte dig til sælgeren, lad være med at rode så længe der er garanti på et produkt.
Til Håndværkeren
Nu var det et svar på mit spørgsmål, jeg søgte,og ikke din personlige mening
Jeg har sejlet i 40 år,og benytter både søkort,men er ikke bange for at prøve
nye muligheder også.Så hvis du ikke har et mere konstruktivt svar,er jeg gerne være foruden.
Mvh.Lotte

 

JA, det er sandt.
Hvis du køber programmet i App Store, eller for den sags skyld i Play Butik, hvis der er tale om Android, så betaler du ikke 2 gange, hvis du sletter og henter igen. Hvis det er på den samme tablet du gør det!

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Prøv som en foreslår at slette det og installere igen. Hvis du gør det med samme Apple brugernavn som da du købte det oprindelige, så kan du downloade det lige så tit du vil. Dette gælder også en anden iPad eller iPhone. Brugernavnet skal bare være det sammen.

Hvis det ikke hjælper (og det tror jeg ikke) så prøv at resette den (du mister ikke noget). Den resettes ved at hold Home knappen nede samtidig med sluk-knappen. Hold dem nede til du ser Apple-logoet på skærmen , slip så og lad den genstarte. Dette vil hjælpe, hvis programmet er gået i hæng.
Tak til jbr og henrik
Jeg vil prøve jeres råd.Hvis det ikke virker at geninstallere,har jeg ikke noget at tabe ved at
gøre som Henrik foreslår.
OG INGEN POLEMIK fra min side!
Med sejlerhilsen Lotte

 

SUPER!!!
Det tog nogle få sekunder i appstore (købt) og så var jeg på igen.
Jeg samler ikke på indlæg,men synes lige jeg måtte sige at alt er OK
Nu skal der sejles,hvis vejret ellers tillader det.
Med sejlerhilsen Lotte,der bliver 70 år næste gang.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis