valg af gulv med gulvvarm

Hej forum jeg står og skal lav noget gulv om da vi ønsker fliser på... der er i dag træ gulv på.. jeg ved ikke hvad er er best og gøre

idee nr 1.. rive det hele op og støbe et beton gulv med gulvvarme det skal lige siges der 40 kvm kælder under på noget af det jeg vil ha fliser på...

idee nr 2 rive træ gulvet af ned til strørne også ligge 22mm spånplade på med spor til gulvvarme også 10 mm spånplade oven på også ligge et lag fiber flydesparten ud på det sku det ikke ku hold til fliser..

vis man valgt ideen nr 2 ville i så ligge varm fordelling plader i mellem de 2 spånplade lag

evt nået der va beder og gøre end min forslag


Hilsen Tommy Torp Andersen
42 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det bare en krybe kælder? eller er det en kælder i bruger?
Men lige meget hvad vil jeg da vælge beton.

Keder du dig?
Så prøv kig forbi her
Manin.fk det er kælder der bruges....

Sitting bull hvorfor syntes du det er en hidsig løsning.. der er i dag noget træ gulv med et billigt klik gulv på og det langt fra pænt.
Når vi overtager huset ville vi gerne ha fliser på..

Hilsen Tommy Torp Andersen
Det letteste er selvfølgelig at vælge nummer 1, men jeg tror bare ikke på at fugerne i fliserne ikke revner. Men det kan sagtens ske jeg tager fejl.

Keder du dig?
Så prøv kig forbi her
Fordi et nyt bærende betondæk er en meeget dyr løsning som slet ikke står mål med resultatet.
Som altså bare er gulvvarme under fliser!

Det er "omforandring" som ikke i videre grad forøger værdien af dit hus!
Annonce

Skrevet af Manik.dk på 22 mar 2013 22:52
Det letteste er selvfølgelig at vælge nummer 1, men jeg tror bare ikke på at fugerne i fliserne ikke revner. Men det kan sagtens ske jeg tager fejl.

Du mener nr 2 ikk manik

Hilsen Tommy Torp Andersen

Skrevet af Sitting Bull på 22 mar 2013 23:17
Fordi et nyt bærende betondæk er en meeget dyr løsning som slet ikke står mål med resultatet.
Som altså bare er gulvvarme under fliser!

Det er "omforandring" som ikke i videre grad forøger værdien af dit hus!

Hvad ville du så gøre for at ku få fliser på.. gulv varm er ikk det vigtigste men ku man lige så godt lav samtiden med fliser..

Hilsen Tommy Torp Andersen

Skrevet af Manik.dk på 23 mar 2013 08:48
Men husk lige at læs lidt info ang bæreevne osv.

Tak manik vil jeg læse på.. ville du stadig ligge rionet ud ved brug af de svane plader... hvad med isolering når man bruger dem..

Hilsen Tommy Torp Andersen
Der er yderligere 32 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også