Murer

Hej alle,
Står med en tilbygning på 30,5m2 og har prøve at få nogle murer til at give et tilbud. Der er noget der tyder på, at de har nok at lave.  Har nu kontakt til murermester nr. 4 og faktisk er jeg kommet op fra gulvet igen, efter jeg fik et hjerte tilfælde over han tilbud. Jeg skal have stablet 5800 stk (45m2) og pudset facaden (45m2). Samlet tilbud  87.000,- uden materialer og arbejdsmand.  Tak for kaffe.  

Findes der nogle, som har erfaringer med nogle murer omkring Aalborg, som gerne vil have noget at lave i August mdr. ?




Hej alle, Står med en tilbygning på 30,5m2 og har... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Rigtigt nok, og den er nok også for høj.
Et andet spørgsmål er så hvordan kan du sige uden arbejds mand?
Men så du det link jeg lå op, der står en masse om netop det samme.

Keder du dig?
Så prøv kig forbi her
Jeg skal selv holde fri og slæbe sten og mørtel til, sammen med en af mine venner.

Jeg kan godt forstå, at tyske og polske håndværker har nemt ved at få entrepriser i Danmark. Det er ikke dem som kommer og tager vores job, men os selv der giver vores job til dem.

Selv om jeg har rejst og har venner i Polen, vil jeg købe Dansk, selv om der en ekstra pris. Dog kan guld købes for dyrt.

Okay ja så er det jo uden arbejds mand.

Godt vi har nogle der gider beholde de danske håndværkere.


Keder du dig?
Så prøv kig forbi her
Skulle snakke med en muremester som mangler noget at lave så kan de droppe mig en mail på [email protected]
Der er jo mange gode grunde til at undlade murearbejde på sine tilbygningsprojekter. Prisen kunne være en af dem.

Men der er da en del der tyder på at din muremester nr. 4 slet ikke er interesseret i at have dig som murearbejdsmand på den entreprise.
Er du overhovedet kvalificeret?

Hvorfor ikke blot ændre projektet til træskeletvæg med masser af isolering. .o)

Annonce
Kan ikke forstå du ikke hyrer en ind på timeløn når du selv vil være med. Så kan du selv gi den gas og spare penge ;-)

Personligt er jeg ikke meget for at folk selv leger arbejdsmand...så er mørtlen for tynd/tyk, stenene står forkert osv osv som gør det hele tager meget længere tid. Det kræver ikke kun muskler at lege arbejdsmand ;-)

Murermester Michael Flyger Jørgensen

23804516

Der er mange håndværkere, der ikke orker at give tilbud, på små opgaver, som de alligevel ofte ikke får lov at lave.
Ofte er timelønsarbejde billiger, hvis det er en seriøs håndværker du bruger.

Du kan jo spare lidt på, selv at bortskaffe evt. bygge affald.
ja det lyder jo bekendt, jeg gør lidt det samme når hr hansen ringer for en pris, mest fordi han har ringet til 10 andre og netop siger jamen han vil gøre det for xxxxxx.
Men nu siger du du at du selv har sten, ok,, hvad med mørtel, og som en murer skrev så arbejder de bedst med deres egne arbejdsmænd.
Jeg fik muret 5 skifter om og filtset huset det blev ca 700000 så ja det koster og dk arbejdskraft er nr 1 i mine øjne.
Du må have en MEGET stort hus...... 700.000,- er mange penge for 5 skifter....
Vel ikke når de 5 skifter osse skulle filses? .o)
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis