Murer

Hej alle,
Står med en tilbygning på 30,5m2 og har prøve at få nogle murer til at give et tilbud. Der er noget der tyder på, at de har nok at lave.  Har nu kontakt til murermester nr. 4 og faktisk er jeg kommet op fra gulvet igen, efter jeg fik et hjerte tilfælde over han tilbud. Jeg skal have stablet 5800 stk (45m2) og pudset facaden (45m2). Samlet tilbud  87.000,- uden materialer og arbejdsmand.  Tak for kaffe.  

Findes der nogle, som har erfaringer med nogle murer omkring Aalborg, som gerne vil have noget at lave i August mdr. ?




29 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Hvis du regner momsen fra er det 12 kr for at lægge en sten og det lyder da umiddelbart dyrt, men mureren skal have dækket kørsel, selv have løn, dækningsbidrag til alt han skal bruge for at køre sit firma, ordnet regnskaberne, jo der er nok.
Jeg ved, at for mange år siden, 15 ihvertfald, skulle en kammerat have muret et hus, sort, ved ikke hvad det er, refererer bare, og kun for at lægge sten, kr 5 / stk !


mvh

 varmetossen

Hvis jeg tager pudsning ud er prisen 74.000 eller 12,75 kr. pr. sten. Dette giver en timeløn på ca. 850 kr. i timen ved 500 sten pr. dag. Husk dette er uden arbejdsmand.
Er de 74000 incl moms?
og hvordan har du lige regnet det ud?
for jeg får det slet ikke til så meget.


Keder du dig?
Så prøv kig forbi her
Da jeg er privatperson er alle priser inkl. moms.
Prisen uden pudsning 74.000,-
Antal sten totalt = 5800 sten, ved 65 sten pr. dag. Dette giver ca. 44,5m2 netto dobbelt væg.
Der er 7,4 timer pr. dag og 500 sten pr dag.
Dette giver følgende:
(((74000/5800)*500)/7,4) = 862,- pr. time.

Ja, det er kun timeløn. Materialer er uden for entreprisen.
Undskyld læste lige første indlæg igen.
Jeg har set forkert. Troede matrialerne var med i prisen. Jeg holder helt mund nu.




Keder du dig?
Så prøv kig forbi her
Det behøver du ikke.  Det er derfor det er et forum.  Det er derfor jeg synes at prisen er høj.
Der er yderligere 19 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis